Київський Словарь
Пам'ятники Київа
Технічні пам'ятники
Трамвай 1

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

Реставрований вагон київської конки (1890р.) встановлений біля трамвайного депо (вул. Якутська) на Південній Борщагівці
На розі вулиць академіка Корольова та Булгакова

Збільшити...(фото 2015р.)

Збільшити...(фото 2016р.)

Збільшити...(фото 2016р.)

вагон київської конки на фестивілі "Old Retro Car 2015"
Музей авіації
вагон київської конки на фестивілі "Old Retro Car 2016"
Музей авіації
вагон київської конки в
Музеї пасажирського електротранспорту
памятная монета НБУ
пам'ятна монета НБУ

Збільшити...(фото 2006р.)

Збільшити...(фото 2006р.)

Збільшити...(фото 2006р.)

Памятний знак на честь пуску першого в російській імперії електричного трамвая. Встановлено в 1992р. (ск. Кисельов Ю.О., арх. Собцов В.М.)
вул. Володимирський узвіз,

Збільшити...(фото 2006р.)

 Збільшити...(фото скановано з альбому - Киев Михаила Булгакова)

  Збільшити...(колекція автора)

Напис пам'ятного знаку Київ. Початок ХХст. Олександрівський узвіз, електричний трамвай. ювілейний поштовий конверт

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2005р.)

Збільшити...(фото 2009р.)

Збільшити...(фото 2005р.)

Трамвай встановлено біля Подільського (Куринівського) трамвайного депо
вул. Фрунзе, 132

Збільшити...(фото 2009р.)

Пояснювальна дошка

Трамвай виготовлений заводом ім. Домбаля (Київський завод електротранспорту - КЗЭТ)

Збільшити...

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2009р.)

Київські трамваї Трамвай-кафе для дітей
пл. Севастопільська
Швидкісний трамвай
киевский трамвай киевский трамвай
1 Перший електричний трамвай в росіській імперіі введено в Києві в 1892р. До цього часу в Києві були конка і паровий трамвай. Одноколійку та контактний провід пртяжністю 1,6км проклали по Олександрівському узвозу, де занадто великий схил для парового трамваю. Неподалік, на Поштовій площі, збудували електричну станцію (+500v) та вагонний сарай (депо). Два моторних вагона спректували і виготовили на Коломенському заводі.
До початку ХХст. електричні трамваї запрацювали в Нижньому Новгороді (1896), Курську, Екатеринославі, Севастополі, Вітебську, Орлі (1898), Москві, Житомирі і Казані (1899). А в Києві протяжність трамвайних колій досягла 50км.



  Copyright © Gennadiy Moysenko 2004-2016
Яндекс.Метрика