Київський Словарь
Пам'ятники Київа
Технічні пам'ятники
Київські трамваї 1

Збільшити...

Збільшити...(фото 2005р.)

Збільшити...

Трамвай (ПТВ) виготовлявся в 1930-х роках у Києві заводом ім. Домбаля (Київський завод електротранспорту - КЗЭТ ім. Ф.Е.Дзерджинського)

Збільшити...

Збільшити...

Збільшити...

Трамвай "Пульман" виготовлявся в 1930-х роках у Києві заводом ім. Домбаля (Київський завод електротранспорту - КЗЭТ ім. Ф.Е.Дзерджинського)

Святошин, 4-я просіка

Святошин, 4-я просіка

Святошин, 4-я просіка

Святошин, початок ХХст.

Збільшити...

Збільшити...

Збільшити...

традиційно синьо-жовтий київський трамвай був перекрашений на червоно-жовтий відразу (1972) після зміни керівництва УРСР (українофіла П.Ю.Шелеста замінив русофіл В.В.Шербицький) Трамвай КТМ-1 (кіровський трамвай моторний) виготовлений Усть Катаєвський вагонобудівний завод ім. Кірова з 1946р. Трамвай М1 виготовлявся з 1938р. на
Київському заводі електротранспорту - КЗЭТ

Збільшити...

Збільшити...

Збільшити...

Збільшити...

-

Збільшити...

МТВ-82 (московський трамвайний вагон заводу №82) виготовлявся з 1946р. на Тушинському машинобудівному заводі №82
у Києві їздив до 1983р.

вул. Толстого, маршрут №8.Збільшити...

  Збільшити...

 Збільшити...

Трамвай КТВ-55 (київський трамвайний вагон) виготовлявся
Київським заводом електротранспорту - КЗЭТ
Двокабінний варіант - "тяни-толкай"

метро Комсомольська. Збільшити...

Збільшити...

Збільшити...

Трамвай "Тatra" - T2

Збільшити...)

Збільшити...

Збільшити...(фото 2008р.)

Чешські трамваї - Татра T6, та Т3
Контрактова площа
трамвай - T6
вул. Бориспільська (Дарниця, 2008р.)

Збільшити...

Збільшити...

трамвайна каса самообслуговування
(1970-ті роки)
трамвайний копостер
(1980-ті роки.)

Збільшити...

Збільшити...

Схема існуючої трамвайної мережі Києва на 2009р. Майбутнє трамвайної мережі Києва
1 Перший електричний трамвай в росіській імперіі введено в Києві в 1892р. До цього часу в Києві були конка і паровий трамвай. Одноколійку та контактний провід пртяжністю 1,6км проклали по Олександрівському узвозу, де занадто великий схил для парового трамваю. Неподалік, на Поштовій площі, збудували електричну станцію (+500v) та вагонний сарай (депо). Два моторних вагона спректували і виготовили на Коломенському заводі.
До початку ХХст. електричні трамваї запрацювали в Нижньому Новгороді (1896), Курську, Екатеринославі, Севастополі, Вітебську, Орлі (1898), Москві, Житомирі і Казані (1899). А в Києві протяжність трамвайних колій досягла 50км.



  Copyright © Gennadiy Moysenko 2004-2008