Київський Словарь
Пам'ятники Київа
Технічні пам'ятники
Паровози 1

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Паровоза ФДп встановлено біля Південного залізничного вокзалу.
площа Максима Кривоноса,

Збільшити...(фото 2005р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2010р.)

Збільшити...(фото 2005р.)

Збільшити...(фото 2005р.)

Пам'ятний  напис

(фото 2018р.)

Маневровий паровоз "серії 9П" №17485 встановлено на території КПІ
Маєток НТУУ "КПІ"

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Паровоз Эл-2500 бронепоезда "Железняков" в Севастополе (1967г.)
Севастополь
Паровоз Су 216-32 на станции Корсунь-Шевченковский (1967г.)
Корсунь-Шевченковский
Паровоз СО-17
на київському вокзалі


Історичні вагони та вагони пам'ятники

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Пасажирський вагон ТВЗ - наочне приладдя школи машиністів локомотивів.
площа Героїв Бреста (Святошин),
4-х вісний товарний вагон пристосований під будинок священика церкви Святого Духу
вул. Ованеса Туманяна (Русанівка)

значек Киев

1 Паровоз серії ИС (ИС-20, ИС-21) Иосиф Сталін, це магістральний паровоз пасажирських потягів, швидкість - 115 км/год. З 1962р. серія перейменована в ФД п Фелікс Дзерджинский позначка п , тому що серия паровозів ФД була для вантажних поїздів і хоча у ціх серіях було багато уніфікованих вузлів - це різні паровози. Виготовлявся у 1932-1942р. Усього збудовано 649 паровозів. Після 1972 року не використовувалися.

Маневровый паровоз "серии 9П" №17485 виготовлений на Муромському паровозобудівному заводі ім. Ф.Е. Дзержинського в 1954р. Паровоз 9П з осевою формулою 0-3-0, зціпна вага 45 т., розроблений "локомотив-проектом" Наркомату важкої промисловості СРСР ще у 1935р. Необхідну модернізацію виконано в 1939р. на Коломенському паровозобудівному заводі. Муромський паровозобудівний завод виготовляв "серию 9П" в 1946-1954р., усього на заводі виготовлено 2736 паровозів. Сконстрюйований в 30-х роках, локомотив виявився вдалою конструкцією, і "сумлінно" працював до 1974 р.

Пасажирський вагон (зразка 1946р.) Тверський (Калінін) вагонобудівний завод (ТВЗ).



  Copyright © Gennadiy Moysenko 2004-2017