Пам'ятний знак "Воїнам автомобілістам і дорожникам" (ЗиС-5) встановлено біля центрального автовокзалу у 1985р. Московська площа |
Автобус "ЗиС-155" , встановлено на постамент у київському автопарку №1 (АТП-13028) вул. Васильківська, 22 |
Лондонський автобус
Route Master 1965р. випуску, з відкритою задньою площадкою (всього таких машин було виготовлено 2500 шт)
Цей екземпляр ми купили в 1999-му, довго домовлялися з іноземними партнерами, на нього навіть черга стояла. Так що наш красень - єдиний в Україні - розповідав директор закладу Warsteiner Pub Леонід Жариков.
У ньому обладнали каси підприємства Parter.ua, де можна було придбати квитки на будь-який концерт...
вул. Городецького, |
Автобус
повернувся на вулицю після ремонта , фото 2018 року
вул. Городецького, |
Пам'ятник встановлено біля прохідної київської спецавтобази в 2004р. (шассі - вантажівка "ГАЗ-53"). кажуть (КП "Київспецтранс"), що цей сміттєвоз пропрацював 14 років і проїхав приблизно 1 мільйон кілометрів. вул. Газопровідна, (Виноградарь, просп. Правди, 85) |
Пам'ятний знак (джип "Вілліс") на братській могилі, загиблих при визволенні Київа, солдат Радянської арміїї
вул. Симиренка, 21 |
Запорожець "ЗАЗ-965" (горбатий) встановлено на постамент біля Автотранспортного технікума вул. Васильківська, 20 |
Запорожець "ЗАЗ-965" вул. Святошинська, 5 |
Запорожець "ЗАЗ-968М" вул. Пирогова, 4 |
Запорожець "ЗАЗ-968" вул. Тургенівська, 43 |
СМЗ С3А інвалідка-квітник
вул. Назарівська, 25 |
Ретро-броньовик (ГаЗ-51)
міст Патона |
Coffe-Bus (ЛаЗ)
Контрактова площа |
ексклюзивний (саморобний) лімузин, стилізований під Lamborghini Reventon | RetroAuto |
Український національний музей "Чорнобиль", (майданчик техніки) провул. Хорива, 1 |
фургон Citroën Type H "Бельмондо"(1947-1981, Франція) вул. Московська, 2 (метро Арсенальна) |
Мercedes-Benz O520 Cito Експоцентр ВДНГ |
2 Автобус "ЗиС-155" у 1949-1957р. виготовлявся на московському заводі ім. Сталина (ЗиС), тепер
- завод ім. Лихачова (ЗиЛ), прототипом був ЗиС-154 - копія американського автобуса. Львівський автоскладальний завод (ЛАЗ) спочату (1949-1957р.) теж мав віготовляти до 2тис. автобусів ЗиС-155 на рік.
ЗиС-155 довгий час залишався єдиною машиною для пасажирських перевезень у містах (кількість місць 28/52), для міжміських перевезень використовували варіант ЗиС-155, на 12 місць, оснащеними кріслами авіаційного типу.
У Москві був автопоїзд із двох ЗиС-155.
3 RM - Рутмайстер (routemaster - хазяїн доріг) - тип doubledecker - двоповерховий автобус , створений у 1954р. компанією AEC.
Експлуатувався у Лондоні 1956-2005р. За цей час "Рутмайстер" став символом Лондона й, можливо, самим пізнаваємим автобусом у світі. Автобус завоював величезну популярність серед лондонців і гостей британської столиці. Причиною цьому була особливість конструкції автобуса - відкрита платформа позаду, яка дозволяла швидко виходити й входити в автобус, при цьому не тільки на зупинках, але і при стоянні на перехресті або в пробці.
4 Перший автомобіль сімейства "ГАЗ-53" з'явився у 1961р. (Горьковський автозавод). ГАЗ-53А (1965р.) Він, як і ГАЗ-53 комплектувався V- Образною "вісімкою". Вантажопідйомність нової машини зросла до 4т. На відміну від свого попередника вона має новий двигун, потужністю 115к/с, завдяки чому максимальна швидкість автомобіля зросла до 85км/ч. Автомобіль ГАЗ-53А був самим масовим автомобілем СРСР. На базі шасі вантажівки виготовлялося більше 80 модифікацій спеціалізованих машин: сміттєвози, автоцистерни, фургони, майстерні, рефрижератори, автокрамниці, автобуси й інші. Усього автомобілів ГАЗ-53А и його модифікацій було випущено 3 336 286. Остання вантажівка цього сімейства зійшла з горьковського конвеєра в 1990р.
5
Автомобіль джип "Вілліс" (поставка по ленд-лізу), командирський автомобіль радянської
армії. Повна назва: WillysMilitary model MB , розроблено у
1940р. В 1941р. компанія WillysOverland розпочала поставку джипов до американської
армії по ціні 738 доларів за штуку, вони сходили з конвеєра із швидкісттю -
1 джип кожні півтори хвилини, за роки війни зроблено більше ніж 3 млн. джипів.
Невеликі розміри (3х1,5х0,9 м), двигун з "лежачим" блоком ціліндрів давав 4000об/хв,
три швидкості, поворотні фари, модернизовані фільтри, все це зробило "Вілліс"
конячкою другої світової війни. В армії США експлуатувався до 1981р., поки вони
не "пересіли" на джип "Hummer".
Назва автомобіля ДЖИП - народна, походить від імені Юдина Джипа, пучеглазого
морячка, героя популярного
у ті роки мультфільма.
6 Запорізький ордена Трудового Червоного Прапора автомобільний завод "Комунар" почав в 1960р. серійний випуск самого маленького в Радянському Союзі мікролітражного автомобіля "Запорожець" ЗАЗ-965 із двигуном повітряного охолодження потужністю 23 л.с. Мелитопольского моторного заводу (прототип "Fiat-600" ).
Автомобіль постійно вдосконалювався і модернізовувався і дожив на конвеєрі до 1969р. За цей час було випущено 322тис. "Запорожців" моделей 965 і 965А, а також інвалідних модифікацій 965Б и 965АБ і автомобілів для поштової служби 965С.
7 "Москвич-401" - перша масова малолітражка (1070см3) в СРСР - копія німецького " Opel-Kadett-K38".
Випускався в 1947-1955р. на Московському Заводі Малолітражних Автомобілів.
За цей період було випущено 218000шт. автомашин М-400 і М-401 (ці моделі практично не відрізнялися одна від од одної).
"Москвич 401-400" - кузов кабріо-лімузин. Усього складено (1949-1952р.) - 1022 шт.
8
Mercedes-Benz O520 Cito -
європейський міський низькопідлоговий гібридний автобус
середнього класу
(має
незвичайний дизель-електричний привід з генераторною установкою потужністю в 85кВт, 650v.
Задній звис практично відсутній через велике навантаження моторного відсіку, розміщеного безпосередньо над задньою віссю.)
Випускався у 1999-2003р. спільно з фірмою "EvoBus GmbH",
подальший розвиток проекту "EvoBus" з виробництва гібридних автобусів було заморожено...
Copyright © Gennadiy Moysenko 2004-2020 |