Київський Словарь
Пам'ятники Київа
Технічні пам'ятники
Автомобілі на постаменті 1

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2010р.)

ЗИС-5, значек советского периода

Збільшити...(фото 2010р.)

Пам'ятний знак "Воїнам автомобілістам і дорожникам" (ЗиС-5) встановлено біля центрального автовокзалу у 1985р.
Московська площа

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Автобус "ЗиС-155" , встановлено на постамент у київському автопарку №1 (АТП-13028)
вул. Васильківська, 22

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2013р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

RM на вулиці Лондона. Збільшити...(фото із Інтернету)

Двоповерховий лондонський автобус "Рутмайстер" (RM) у Києві використовують як театральну касу...
вул. Городецького,

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Напис на постаменті

Пам'ятник встановлено біля прохідної київської спецавтобази в 2004р. (шассі - вантажівка "ГАЗ-53").
вул. Газопровідна, (Виноградарь, просп. Правди, 85)

Збільшити...(фото 2005р.)

Збільшити...(фото 2005р.)

Збільшити...(фото 2005р.)

Пам'ятний знак (джип "Вілліс") на братській могилі, загиблих при визволенні Київа, солдат Радянської арміїї
вул. Симиренка, 21

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Збільшити...(фото 2007р.)

Запорожець "ЗАЗ-965" (горбатий) встановлено на постамент біля Автотранспортного технікума
вул. Васильківська, 20

Киев ЗАЗ-965

 Киев ЗАЗ-968М

Киев ЗАЗ-968
Запорожець "ЗАЗ-965"
вул. Святошинська, 5
Запорожець "ЗАЗ-968М"
вул. Пирогова, 4
Запорожець "ЗАЗ-968"
вул. Тургенівська, 43

Збільшити...(фото 2009р.)

Збільшити...(фото 2008р.)

RetroAuto Український національний музей "Чорнобиль", (майданчик техніки)
провул. Хорива, 1
автомобильный транспорт автомобильный транспорт автомобильный транспорт
1 Автомобіль "ЗиС-5" - основа радянського автопарку у роки війни .
"ЗиС-5" (1933р.) виготовлявся на московському заводі ім. Сталина (ЗиС), тепер - завод ім. Лихачова (ЗиЛ). Прототип - амеріканський автомобиль "автокад", що випускався "Автомобильным Московским Обществом" - АМО-3.
Конструкція класична для того часу - рама, привід на задній міст, ресори без амортизаторів, механічні тормози, залізо-дерев'яна кабіна. Вантажопід'ємність - 3 тони, але спокійно брав 4-5 тон. Усього зроблено 532 311 автомобілів.

2 Автобус "ЗиС-155" у 1949-1957р. виготовлявся на московському заводі ім. Сталина (ЗиС), тепер - завод ім. Лихачова (ЗиЛ), прототипом був ЗиС-154 - копія американського автобуса. Львівський автоскладальний завод (ЛАЗ) спочату (1949-1957р.) теж мав віготовляти до 2тис. автобусів ЗиС-155 на рік.
ЗиС-155 довгий час залишався єдиною машиною для пасажирських перевезень у містах (кількість місць 28/52), для міжміських перевезень використовували варіант ЗиС-155, на 12 місць, оснащеними кріслами авіаційного типу. У Москві був автопоїзд із двох ЗиС-155.

3 RM - Рутмайстер (routemaster - хазяїн доріг) - тип doubledecker - двоповерховий автобус , створений у 1954р. компанією AEC.
Експлуатувався у Лондоні 1956-2005р. За цей час "Рутмайстер" став символом Лондона й, можливо, самим пізнаваємим автобусом у світі. Автобус завоював величезну популярність серед лондонців і гостей британської столиці. Причиною цьому була особливість конструкції автобуса - відкрита платформа позаду, яка дозволяла швидко виходити й входити в автобус, при цьому не тільки на зупинках, але і при стоянні на перехресті або в пробці.

4 Перший автомобіль сімейства "ГАЗ-53" з'явився у 1961р. (Горьковський автозавод). ГАЗ-53А (1965р.) Він, як і ГАЗ-53 комплектувався V- Образною "вісімкою". Вантажопідйомність нової машини зросла до 4т. На відміну від свого попередника вона має новий двигун, потужністю 115к/с, завдяки чому максимальна швидкість автомобіля зросла до 85км/ч. Автомобіль ГАЗ-53А був самим масовим автомобілем СРСР. На базі шасі вантажівки виготовлялося більше 80 модифікацій спеціалізованих машин: сміттєвози, автоцистерни, фургони, майстерні, рефрижератори, автокрамниці, автобуси й інші. Усього автомобілів ГАЗ-53А и його модифікацій було випущено 3 336 286. Остання вантажівка цього сімейства зійшла з горьковського конвеєра в 1990р.

5 Автомобіль джип "Вілліс" (поставка по ленд-лізу), командирський автомобіль радянської армії. Повна назва: WillysMilitary model MB , розроблено у 1940р. В 1941р. компанія WillysOverland розпочала поставку джипов до американської армії по ціні 738 доларів за штуку, вони сходили з конвеєра із швидкісттю - 1 джип кожні півтори хвилини, за роки війни зроблено більше ніж 3 млн. джипів. Невеликі розміри (3х1,5х0,9 м), двигун з "лежачим" блоком ціліндрів давав 4000об/хв, три швидкості, поворотні фари, модернизовані фільтри, все це зробило "Вілліс" конячкою другої світової війни. В армії США експлуатувався до 1981р., поки вони не "пересіли" на джип "Hummer".
Назва автомобіля ДЖИП - народна, походить від імені Юдина Джипа, пучеглазого морячка, героя популярного у ті роки мультфільма.

6 Запорізький ордена Трудового Червоного Прапора автомобільний завод "Комунар" почав в 1960р. серійний випуск самого маленького в Радянському Союзі мікролітражного автомобіля "Запорожець" ЗАЗ-965 із двигуном повітряного охолодження потужністю 23 л.с. Мелитопольского моторного заводу (прототип "Fiat-600" ).
Автомобіль постійно вдосконалювався і модернізовувався і дожив на конвеєрі до 1969р. За цей час було випущено 322тис. "Запорожців" моделей 965 і 965А, а також інвалідних модифікацій 965Б и 965АБ і автомобілів для поштової служби 965С.

7 "Москвич-401" - перша масова малолітражка (1070см3) в СРСР - копія німецького " Opel-Kadett-K38".
Випускався в 1947-1955р. на Московському Заводі Малолітражних Автомобілів. За цей період було випущено 218000шт. автомашин М-400 і М-401 (ці моделі практично не відрізнялися одна від од одної).
"Москвич 401-400" - кузов кабріо-лімузин. Усього складено (1949-1952р.) - 1022 шт.



  Copyright © Gennadiy Moysenko 2004-2016
Яндекс.Метрика