Київський Словарь
Пам'ятники Київа
Технічні пам'ятники
Літаки 1

Збільшити...(фото 2006р.)

Збільшити...(фото 2006р.)

Збільшити...(фото 2006р.)

Збільшити...(фото 2006р.)

Пояснювальна дошка

Збільшити...(фото 2006р.)

Літак "Анатра" - встановлено на території Національного авіаційного університету (НАУ)
Літаюча копія літака віготовлена в Одесі із сучасних матеріалів, із сучасним двигуном і навігаційним обладнанням.
просп. Космонавта Комарова, 1

Збільшити...(фото 2005р.)

Збільшити...(фото 2005р.)

Збільшити...(фото 2005р.)

Літак АН-2 встановлено на території "Державного підприємства київський авіаційний завод" ( АВІАНТ)
просп. Перемоги, 100/1

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Збільшити...(фото 2004р.)

Літак АН-26 встановлено перед Національним Авіаційним Університетом
просп. Космонавта Корольова, 1

Збільшити...(фото 2008р.)

Збільшити...(фото 2006р.)

Збільшити...(фото 2011р.)

"МіГ-17"
вул. Тимірязєвська, 36 (середня школа №5)
Літаки музею ВВВ
Печерський ландшафтний парк
"Міг-21"
вул. Березняківська, 34 (середня школа №228)

 Збільшити...(фото 2008р. )

 Збільшити...(фото 2008р. )

Збільшити...(фото 2008р. )

Державний музей авіації України
вул. Медова, 1

Збільшити...(фото 2010р.)

Збільшити...(фото 2010р.)

Збільшити...(фото 2010р.)

НТУ Киевская политехника

НТУ Киевская политехника

НТУ Киевская политехника

Політехнічний музей КПІ ("Мі-2")
просп. Перемоги, 37

НТУ Киевская политехника

НТУ Киевская политехника

НТУ Киевская политехника

"Як-40"
Політехнічний музей КПІ
просп. Перемоги, 37

самолет АНТ-7, авиационный музей НАУ

самолет АНТ-7, авиационный музей НАУ

самолет АНТ-7, авиационный музей НАУ

"АНТ-7" (Р-6)
Авіаційний музей НАУ
просп. космонавта Комарова, 1 (корпус 11)

Збільшити...(фото 2007р.)

  Збільшити...(фото 2016р.)

Майданчик техніки Академії Оборони України
просп. Повітрофлотський, 28
саме з Жулян цей літак Ан-24 виконав свій перший рейс 31 жовтня 1962р.
(стрит-арт Автандила Гургенідзе, 2015р.)

Памятна монета Національного банку України

Памятна срібна монета  банку Росії

1 В 1910-1912р. в Україні існували авіаційні майстерні О.Карпеки, В.Іордана, О.Свєшнікова, В.Ільїцького, які виготовляли авторські дослідні зразки. Першим же авіаційним заводом у повному розумінні цього слова стало підприємство, засноване у 1912 р. в Одесі місцевим банкіром і досить відомим у той час спортсменом-авіатором Артуром Антоновичем Анатрою (італійцем за походженням). Основою для цього заводу стала ремонтна майстерня Одеського аероклубу, розташована в західній частині міста поблизу іподрому, що використовувався і як аеродром. Підпріємець Анатра в1913р. придбав німецький проект літака Р-20, французький інженер Е.А. Декамп виготовив пробну модель, а згодом, як літак "Ананде" (Анатра+Декамп), виготовляли серійно. Усьго за 1916-1917р. виготовлено 225 літаків "Ананде" із двигуном "Гном-Моносупап" потужністю в 100 к.с.. Весь випуск завода "Анатра" за період 1914-1917р. перевищив 1100 літаків різних модіфікацій. ( "Ананде", "Анасаль", "Анадва", "Анадіс", "Вуазен Іванова", тощо. )
До наших днів "дожив" лиш один літак "Анатра" ( зберігається у музеі в Чехії).

АН-2 розробник - ОКБ Антонова (зараз ім. О.К. Антонова) - рік народження - 1947, літак довгожитель, у Китаї виробляється і по сей день:
1947-1963 - Київський авіаційний завод - виробив 3320 літака АН-2; 1959-1999 - завод WSK PZL-Mielec - в м. Мелець, Польша - виробив 11915 літаків АН-2; 1966-1971 - машинобудівний завод у Долгопрудному (Підмосков'я) - виробив 506 літаків АН-2М; 1958-2002 - корпррація SAMC, Китай виробила понад 1100 літаків "Фонг-Шу -2", та "Юншучжі-5". Є проект і виконується переобладння старих літаків АН-2 на АН-3, (установка нового, турбогвинтового, двигуна і навігаційних приладів).

Ан-26 - багатоцільовий транспортний літак, розробник - ОКБ Антонова (зараз ім. О.К. Антонова). Спроектований на базі пасажирського літака Ан-24 (1959р.) Спочатку модифікація Ан-24Т (транспортний), а вже з новим рампой-люком - Ан-26. Перший політ відбувся у 1969р.
"Подготовка к серийному выпуску Ан-26 на Киевском авиационном заводе (директор В.А.Степанченко, представитель КМЗ - Н.И.Соболь) началась в 1968 г. Предприятие в это время интенсивно развивалось, наращивало выпуск Ан-24 (до 90 шт. в год) и без особых проблем освоило новую машину. Первая серийная машина вышла из сборочного цеха 29 августа 1969 г. Производство Ан-26 продолжалось до 1986 г. "
Загальна кількість вироблених Ан-26 дорівнює 1398. На 2001р. в експлуатації налічувалось 1168 літаків.



  Copyright © Gennadiy Moysenko 2004-2016
Яндекс.Метрика