Киевский Словарь
Пам'ятники Київа
Діячи культури
Конфуцій 1

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

пам'ятник Конфуцію (ск. Микола Зноба, Вероніка Дірова, 2018р.)
площа Знань Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

Киев, памятник  Конфуцию, фото 2018г.

"Той, хто вчиться, але не мислить - втратить себе, той, хто мислить, але не вчиться - занапастить себе" (Конфуцій )

пам'ятна золота монета банку Китаю пам'ятна срібна монета банку Китаю

пам'ятник Конфуцію у МАУП

Київ, пам'ятник Конфуцію у МАУП



1 Конфуцій  Кон Фу-цзи   (551до н.е. - 479до н.е.) - давньокитайський філософ та політичний діяч, титульна фігура у конфуціанстві.

Через бідність у віці сімнадцяти років Конфуцій змушений був обійняти другорядну посаду в державній адміністрації - хранителя складів і наглядача пасовищ сімейства Цзі - однієї з трьох найвпливовіших аристократичних родин царства Лу (Східний Китай)
За майже сорок років Конфуцій пройшов усі сходинки адміністативної служби царства Лу - до посади сикоу (міністр юстиції)...

Діяльність Конфуція-чиновника розглядається як невід'ємна частина самого вчення, адже особистий приклад відіграє в його вченні вирішальну роль. Судження мають підкріплятися справами, тим більше коли мова йде про самого Вчителя.

З 497р. Конфуцій провів наступні 14 років у мандрах. Повернувшись до Лу, він зосередився на викладанні.

Конфуціанство:
Конфуцій вважав, що найвищої ефективності управління державою можна досягти лише на принципах патріархально-кланової форми підпорядкування - по старшинству в родині. Згідно з його вченням, держава - це одна велика родина, де влада імператора - влада батька, а відносини правителів і підданих - родинні відносини. Він пропонує будувати відносини у середині держави на засадах принципів доброчинності, які відповідають нормам та ритуалам.
Конфуціанська модель державного устрою могла функціонувати тільки в умовах існування ідеального в морально-етичному плані державного апарату. Всі проблеми в суспільному житті Конфуцій пояснював недосконалістю суспільної моралі і вважав, що від моральності правлячих залежить моральність підданих
Конфуцій вивів золоте правило етики: "Не роби іншому того, чего не бажаєш собі".

Розмірковуючи у похилому віці про пройдений шлях, Учитель сказав: У п'ятнадцять років я зосередив свої помисли на навчанні. В тридцять я здобув самостійність. У сорок я звільнився від сумнівів. У п'ятдесят років я пізнав Волю Неба. У шістдесят я навчився відрізняти правду від неправди. У сімдесят років я став слідувати бажанням свого серця й не порушував ритуалу .



  Copyright © Gennadiy Moysenko 2018